Δευτέρα

...από την υμνολογία της κε΄ νοεμβρίου...

 




Κυβερνωμένη τῇ παλάμῃ ἔνδοξε, τῇ κραταιᾷ τοῦ Χριστοῦ, 


εἰδωλικὴν ζάλην, Μάρτυς ὑπεξέφυγες,

ἀβρόχως ὑπερπλέουσα, 

τοῦ Σταυροῦ τῷ ἱστίῳ,

καὶ θείαις αὔραις τοῦ Πνεύματος, 



ᾄσμα τῷ Θεῷ ἀναμέλπουσα.
   
ωδή α΄τροπάριον γ΄κανόνος αγίας Αικατερίνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου