Τ.Σ. Έλιοτ - Γιατί δε μετανοούμε
Γιατί θα λάτρευαν οι άνθρωποι την Εκκλησία;
Γιατί θα λάτρευαν τους νόμους της;
Αυτή τους λέει για Ζωή και Θάνατο
κι όλα που θέλουν να ξεχάσουν.
Αυτή ‘ναι στοργική όπου αυτοί σκληροί,
σκληρή όπου αυτοί ‘ναι μαλακοί.
Αυτή τους λέγει για Κακό και Αμαρτία
κι άλλα δυσάρεστα.
Εκείνοι αδιάκοπα ζητούν να δραπετεύσουν
από το έξω σκότος και το εντός
ονειρευόμενοι συστήματα τόσο καλά
ώστε κανείς δεν χρειάζεται να ‘ναι καλός.
Χορικά από τον «Βράχο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου