τ.λειβαδίτης-μεταναστεύω κι εγώ στην άλλη άκρη της ομπρέλας μου
...Έτσι,
την ώρα που με τόση αφέλεια γονάτισα, όλοι νόμισαν πως ήθελα να
εκλιπαρήσω - ενώ απλώς ήταν φθινόπωρο, ή μάλλον να το πω αλλιώς: το πιο
θανάσιμο αμάρτημα είναι να μην αγαπάς τον εαυτό σου, αλλά μια μέρα δεν
άντεξα, «εμένα με γνωρίζετε;» τους λέω,
«όχι» μου λένε - έτσι πήρα
την εκδίκησή μου, και δε στερήθηκα ποτέ τους μακρινούς ήχους ή μη ρωτάτε
τι μπορεί να συμβαίνει με τους τρελούς - τι άλλο απ' το να διασκεδάζουν
ένα παιδί, που δεν ήθελε να μεγαλώσει, κι αφού οι ονειροκρίτες είναι
περασμένης μόδας, μεταναστεύω κι εγώ στην άλλη άκρη της ομπρέλας μου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου