Τετάρτη

δ.ελευθεράκης- Οσίπ Μαντελστάμ



Πόση η θλίψη βλέποντας τη μοναξιά των πόλεων και πού το τέλος της διαδρομής τους!
Ονειρεύομαι την αιωνιότητα μέσα στη σιωπή ενός δάσους.


Εάν ο θάνατος ενός ποιητή είναι ο τελευταίος κρίκος στην
 αλυσίδα των επιτευγμάτων του,
τότε το τέλος του ποιήματος είναι η αρχή της εξορίας,Οβίδιε.


Ξέρω πως θα συναντηθούμε στον Παράδεισο˙
αλλά στην Ιστορία πέφτει αδιάκοπα μία ψιλή βροχή που διαλύει την αιωνιότητα.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου